Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

Θάνατος σ’ ΕΣΥ Ελάσσων



Στου κάτω κόσμου τις ακτές και τ’ άραχλα τα δάση
Υπάρχει τόπος τρομερός ουδείς τον πλησιάζει
Πέρα από την Κυπάρισσο και την πηγή της λήθης
Τον βρέχει ο μαύρος Κωκυτός με δάκρυα της θλίψης

Σαν Κήρες καταλήγουνε οι βίαια κει φερμένοι
Αυτοί που κόψαν μοναχοί το νήμα με το χέρι
Ανίσχυροι να αμυνθούν κρυφού εχθρού ο στόχος
Δεν φώναξαν, δεν τ’ άπλωσαν αμοίραστος ο πόνος 

Μόνοι τους επροτίμησαν πριν γύρει το κεφάλι
Τις μαύρες πύλες να διαβούν σε όχθη ξένη άλλη
Μόνιμα περιμένουνε και στήνουνε καρτέρι
Χοντρη γαστερα να φανεί γεμάτη σαν πανέρι

Απάνω πέφτουν σαν βροχή, ξεσκίζουνε και τρώνε
Αφήνουν μόνο κόκκαλα ασπρα στεγνά που καίνε
Σαν βότσαλα στις αμμουδιές τ’ Αχέροντα στο δείλι
Κι ανάκατα όπως τα πετούν κανείς δεν ξεχωρίζει

Πως κάποτε ανήκανε στ’ ανθρώπινο κοπάδι
Που βόσκαγε ανέμελο ξεχνώντας πως στον Αδη
Όμοια κι απαράλλακτα όλα μαζί γυαλίζουν
Χάντρες στο περιδέραιο Ευρύνομων π’ ορίζουν

Πως όλοι απογυμνώνονται σαν φτάσουν εκεί κάτω
Είχαν πολλά, πήραν πολλά, δεν μένουν δεν γυρίζουν
Κι ο πιο γυμνός κ’ ο πιο ντυτός το ίδιο θα κρυώνουν
Χωρίς ψυχές ατσάλινες και πύρινες δεν σώνουν

Υπάρχουν και καποιές στιγμές στου φεγγαριού την χάση
ή στων ανθέων τις γιορτές το πέπλο όταν χαράσσει
που οι κραυγές τους φεύγουνε απ’ τη σιωπή του Άδη
Και γλώσσες στρίγκιες σουβλερές παγώνουν σαν χαλάζι

Το αίμα μές τις φλέβες σου στου δαίμονα τ’ αλώνια
Που πάντα κοσκινίζουνε των έργων σου τα ξόδια

Και τότες ψιθυρίζουνε «μα άκου, είναι κρίμα!
Που ήσουνα, τι έκανες, για τ’ άδικου το θύμα;»







Η (σι ελάσσονα) κλίμακα ενδέχεται να αλλάξει οι κραυγές όχι

Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012

Βάλτε να πιούμε



"Τί πιο χαριτωμένη εγώ ζωή δεν ξέρω κι' άλλη, παρ' όταν όλος ο λαός τριγύρω αναγαλλιάζη, και στα παλάτια οι σύδειπνοι αράδα καθισμένοι ακούνε τον τραγουδιστή, με τα τραπέζια ομπρός τους, γεμάτα κρέας και ψωμί, κι ο κεραστής σαν παίρνη απ' το κροντήρι το κρασί και χύνη στα ποτήρια. Στον κόσμο τ' ομορφότερο λογιάζω αυτό πως είναι."
Οδύσσεια (9, 5)  Μετάφραση Αργ. Εφταλιώτη

Έχοντας το μυαλό μου αυτές τις τελευταίες ημέρες στραμμένο στον εορτασμό των Αττικών Διονυσίων και τις σχετικές προετοιμασίες σκεφτόμουν πόσο συνυφασμένος, πολύ περισσότερο από κάθε άλλο θεικό ον, είναι ο θεός Διόνυσος, ο θεός των χυμών της ζωής, με την ανθρώπινη κατάσταση.  Ο θεός που με το δώρο της αμπέλου και του οίνου απαλύνει τα βάρη της ζωής, γλυκαίνει τους πόνους και όπως και ο Ασκληπιός αναγορεύεται σε Σωτήρα γι’ αυτό τον λόγο.

Πίνε, μέθα, Μελάνιππε, μαζί μου: τι νομίζεις;
Στο στρόβιλο του Αχέροντα μπαίνοντας, το μεγάλο
To πέρασμα διαβαίνοντας, πως τ’άσπρο φώς του ήλιου θα ξαναδείς;
.....
μα έλα, πάψε να σκέφτεσαι το χώμα, είμαστε νέοι, κι άλλοτε πάλι τα’παμε,
άσε να υποφέρει εκείνος που’ν’η ώρα του. Έξω βοριάς φυσάει, ας πιούμε εμείς
γλυκό κρασί που τους καημούς γιατρεύει.
Αλκαίος 6ος αι. π.χ (μετάφραση Σωτ. Κακίση)

Έτσι είδα με πολύ καλό μάτι την παρακάτω χιουμοριστική οικονομική συμβουλή που μου ήρθε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σοφή επένδυση. 
O καθηγητής Δρ Wassa Κατάρ με Νόμπελ Οικονομίας εξηγεί πώς να
σκεφτόμαστε για την τρέχουσα οικονομία:
1) Αν τον Ιανουάριο του 2010 είχατε επενδύσει 1000 ευρώ σε μετοχές της
Royal Bank of Scotland, μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες στη Βρετανία,
θα είχατε τώρα 29 ευρώ!
2) Αν τον Ιανουάριο του 2010 είχατε επενδύσει 1000 ευρώ σε μετοχές της
Lehman Brothers, θα είχατε τώρα 0 ευρώ!
3) Αλλά αν τον Ιανουάριο του 2010 είχατε ξοδέψει 1.000 ευρώ σε καλό
κόκκινο κρασί (όχι μετοχές) και είχατε καταναλώσει ήδη όλα αυτά, θα
είχατε 46 ευρώ σε άδεια μπουκάλια!
Συμπέρασμα:
Στο σημερινό οικονομικό σενάριο είναι προτιμότερο να κάθεστε και να
απολαμβάνετε πίνοντας ένα πολύ καλό κρασί.
Μην ξεχνάτε ότι ίσως το.... πιόμα σε κάνει να ζήσεις:
- Λιγότερο λυπημένος
- Λιγότερο αγχωμένος
- Πιο ευτυχισμένος
Σκεφτείτε το, επενδύστε στη χαρά της ζωής!

Πράγμα που επιβεβαιώνει και ο Όμηρος αφού μας λέει πως ο Οδυσσέας έκρυβε στο κελάρι του μαζί με το χρυσάφι τα πολύτιμα κρασιά και όχι άλλου τύπου επενδύσεις.

Κει που’κρυβες χρυσάφι στοιβαγμένο
Και λάδι ευωδιαστό και χάλκωμα, και ρούχα στις κασέλες
κι ήταν πιθάρια για γλυκόπιοτο, παλιό κρασί, στημένα
γραμμή, γεμάτα ανεροκόπητο, θεϊκό ποτό, στον τοίχο
δίπλα αναγέρνοντας.

Από την άλλη με ανησυχία διάβασα μια είδηση που επίσης μου ήρθε στο ηλ ταχ και όπως διαπιστώνω παίζει πολύ στο νέτ την οποία δεν μπορώ να ελέγξω αλλά εφ’ όσον ισχύει και εξηγείται τοιουτοτρόπως δυστυχώς αναδεικνύει και την ασυμβατότητα των κλασσικών αξιών με τις σύγχρονες αγορές


Άρχισε η ανάπτυξη! Η φύτευση αμπελιών για κρασί στα χωράφια μας δεν επιτρέπεται αν δεν πάρουμε άδεια. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση που ανήκουμε δεν μπορούμε πλέον να φυτεύουμε ό,τι εμείς θέλουμε. Επιβάλουν όρους στο τι και πόσο θα φυτεύουμε στα χωράφια μας. Με αυτά οδήγησαν τη χώρα στη χρεωκοπία, τη γεωργία στην καταστροφή, το λαό στην ανεργία. Μέχρι και σήμερα υπακούουν στις εντολές των Βρυξελλών, επιβάλουν καταστροφικούς νόμους και θέλουν να συνεχίσουν με κυβερνήσεις κρυφομνημονίων.
Η πολιτική του μνημονίου, η πολιτική της Μέρκελ και του Μπαρόζο, η πολιτική των κομμάτων της συγκυβέρνησης πρέπει να ανατραπεί. Ποινικοποιούν την παραγωγή, ξεκληρίζουν την αγροτιά!!!

Στόχος η διαρκής και με κάθε τρόπο αποθάρρυνση από την
πολιτεία κάθε προσπάθειας μικροκαλλιεργητή για αγροτική καλλιέργεια. Κατέστρεψαν την καλλιέργεια του καπνού, του βαμβακιού, των τεύτλων, απαξίωσαν την ελαιοκαλλιέργεια, τώρα ξεριζώνουν και τα κλήματα…
Για όλα τα αμπελοτόπια που είναι φυτεμένα με οινοποιήσιμες ποικιλίες πρέπει να έχει εκδοθεί από το Υπουργείο Γεωργίας σχετική άδεια. Εάν φυτευτεί αμπέλι για κρασί χωρίς άδεια θα εκριζώνεται. Όσοι έχουν φυτεύσει δίχως αντίστοιχο δικαίωμα φύτευσης μετά την 31η Αυγούστου 1998, δεν νομιμοποιούνται να το έχουν και υποχρεούνται να το ξεριζώσουν με δική τους δαπάνη.
Στην περίπτωση που δεν προβούν στην εκρίζωση, αμέσως επιβάλλεται χρηματική ποινή 1.200 ευρώ/στρέμμα που ισχύει για ένα έτος από την ημερομηνία
κοινοποίησης του προστίμου. Μετά την παρέλευση του έτους το πρόστιμο διπλασιάζεται, εφόσον η «παράνομη φυτευμένη» έκταση συνεχίζει να υφίσταται.

Διαβάστε τι ανακοίνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
Π.Ε. Αιτωλ/νίας: Θα εκριζώνονται οινοποιήσιμες ποικιλίες αμπέλου που φυτεύτηκαν σε αμπελοτεμάχια χωρίς δικαίωμα φύτευσης.
Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας ενημερώνει τους αμπελοκαλλιεργητές ότι όλες οι οινοποιήσιμες ποικιλίες αμπέλου που φυτεύτηκαν μετά την 1/8/1998, είναι παράνομες, εκτός των φυτεύσεων που έγιναν βάσει δικαιωμάτων που χορηγήθηκαν από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
 Σύμφωνα με το με αριθμ. 351/49474/25-04-2012 έγγραφο του ΥΠ.Α.Α.Τ. (Διεύθυνση ΠΑΠ-ΔΕΝΔΡ/ΚΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΑΜΠΕΛΟΥ ΚΑΙ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ), οι παραπάνω φυτεύσεις θα πρέπει να εκριζωθούν άμεσα με ευθύνη και έξοδα των κατόχων τους.
Επιπλέον, η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Π.Ε. Αιτωλ/νίας ενημερώνει όλους τους αμπελοκαλλιεργητές ότι θα προχωρήσει σε ελέγχους για την εφαρμογή του μέτρου.
Ξεριζώνουν τώρα και τα αμπέλια και μετά μας λένε ότι δεν παράγουμε τίποτα.

Όπως και να έχει εμείς ας επιμείνουμε στις απλές χαρές της ζωής με την συνοδεία των παρακάτω εξαιρετικών δειγμάτων της συνέχειας μέσα απο την σύγχρονη μουσική



Τα σχετικά αρχαία κείμενα τα δανείστηκα απο το πολύ ωραίο κείμενο "Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΜΠΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΝΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ"
Επίσης βρήκα και το πολύ ενδιαφέρον λόγω παραστάσεων Η ΑΜΠΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ (ΑΤΤΙΚΩΝ) ΑΓΓΕΙΩΝ.


Σάββατο, 19 Μαΐου 2012

4α Αττικά Διονύσια Σάββατο 26 Μαϊου



Για τέταρτη συνεχή χρονιά η Λατρευτική κοινότητα «ΛΑΒΡΥΣ» διοργανώνει τα 
ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ.

Τα ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ που πραγματοποιούνται για τέταρτη συνεχόμενη φορά, είναι μια
σύγχρονη εορτή που συνθέτει το χθές με το σήμερα και αποσκοπεί στο να αναδείξει όλα
εκείνα τα στοιχεία που ψυχαγωγούν τον άνθρωπο, παρέχοντας θεραπεία στην ψυχή και στο
νου με οδηγό τις κλασσικές Ελληνικές εορτές προς τιμήν του Θεού Διονύσου.

Τα φετινά Αττικά Διονύσια πραγματοποιούνται σε μια ακόμη δύσκολη στιγμή στην ιστορία
των Ελλήνων. Οι τιμητικές εκδηλώσεις, τα θεατρικά και τελεστικά δρώμενα, η μουσική και
η συνεστιακή μέθεξη, συνθέτουν ένα εορταστικό πλαίσιο το οποίο ο σημερινός άνθρωπος
έχει ανάγκη όσο ποτέ, ώστε να μπορέσει να συνεχίσει να καλλιεργεί και να ολοκληρώνει την
κοινωνική του διάσταση σε πείσμα των διχαστικών και ατομικιστικών εποχών.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Άνοιγμα θυρών (19:00)


Εισαγωγή
Χαιρετισμός και καλωσόρισμα των διοργανωτών.




 
Παραδοσιακή μουσική
Τιμώντας τον αρχέγονο
Ελληνισμό του Πόντου.
Παραδοσιακή μουσική
και τραγούδια του Πόντου
με συνοδεία λύρας και νταουλιού.



Εκπαιδευτικόν Αρχαιοπρεπές Οπλιτικόν Άγημα ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Παρουσίαση και επίδειξη Ελληνικής φάλαγγας,
του οπλισμού της και μεθόδων μάχης
από το Εκπαιδευτικό Αρχαιοπρεπές Οπλιτικό Άγημα ΛΕΩΝΙΔΑΣ.




Διάλειμμα (15')


Δρώμενο Διόνυσος Ερχόμενος (πρώτη παρουσίαση)

Μετά την επιτυχία των δρωμένων Διόνυσος Δενδρίτης και Διονυσιακός Διθύραμβος στα προηγούμενα Αττικά Διονύσια, παρουσιάζεται για πρώτη φορά το δρώμενο «Διόνυσος Ερχόμενος». Το θεατρικό δρώμενο είναι ένας ύμνος στο Θεό Διόνυσο τη Φύση και τη Ζωή. Βασίζεται σε πάντα επίκαιρα και διδακτικά κείμενα των Ευριπίδη, Παλλαδά, Λουκρητίου, κ.ά., καθώς και σύγχρονα των Παρμενίδη Μπούσιου, Τάκη Παναγιωτόπουλου και πλαισιώνεται με ορφικούς και ομηρικούς ύμνους και μουσική. Η σκηνοθεσία είναι της Μαρίνα Δανέζη.




Παραδοσιακή μουσική
Γκάιντες και νταούλια.




 ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
 Κατα τα καθιερωμένα σας καλούμε να φέρετε τις προσφορές σας για την εορτή

Σελίδα της εκδήλωσης εδώ
Εκδήλωση και ενημερώσεις στο Facebook 
Πληροφορίες για την πρόσβαση στο χώρο αυτοκινητο/συγκοινωνίες



Φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση των «Αττικών Διονυσίων» του «2011»

Φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση των «Αττικών Διονυσίων» του «2010»

Φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση των «Αττικών Διονυσίων» του «2009»

Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Στιγμές που πάντα υπήρξαν


Πάντα υπήρξαν, και θα υπάρξουν ξανά… 

Στιγμές, που τα πάθη της ζωής θα νοιώθεις να συνθλίβουν
Στιγμές, όπου αδύναμος ν' αντισταθείς θα δείχνεις
στο βάρος που στους ώμους σου οι εποχές ορίζουν

Ίσως και να σκεφτείς….

Πως απόκαμες,
καλύτερα την κεφαλή να γύρεις
Πως τίποτα δεν γίνεται και τζάμπα πάει ο κόπος
Πως τελικά σε νίκησε ο ίδιος σου ο Φόβος

Όμως γύρνα και δές….

Υπάρχουν πίσω σου ορδές υπέροχων προγόνων
Υπάρχει μέσα σου κρυφή, αδιάσπαστη αλυσίδα
Που σε κρατά ολ’ όρθιο αρκεί να το θελήσεις

Την ψυχή σου άνοιξε και να! …

Εσένα να εγερθείς προσμένουνε αυτοί που πολεμήσαν
Όχι γιατί θα κέρδιζαν, ή έχοντες ελπίδα
Αλλά γιατί τους φάνηκε μικρή και ανάξια λόγου
Σκυφτή ζωή που ορίζεται και σύρεται υπό φόβου

Εσένα να εγερθείς προσμένουνε, αυτοί που πρωτ’ ορίσαν
Κοντόφθαλμα πως βλέπει, όποιος στον εαυτό του στρέφει 

Εσένα να εγερθείς προσμένουνε, αυτοί που πρωτ’ ορίσαν
Πως ούτε τα πλούτη φέρνουνε ούτε η φτώχια διώχνει
 
Το πρώτο από τα σημαντικά,  των ύστατων κορωνίδα
 
Πάντα υπήρξαν, και θα υπάρξουν ξανά…
Στιγμές που όλα πυκνώνονται
Σε μια λέξη...
 ...Ελευθερία!


Πέμπτη, 3 Μαΐου 2012

Η Χρυσή αυγή, οι Δημοκράτες και ο Παγανισμός


Παρατηρώ τις τελευταίες ημέρες με την γενικότερη διαφήμιση που κάνουν όλοι, καθώς δεν υπάρχει αρνητική διαφήμιση, στην Χρυσή Αυγή και στον αρχηγό της, ένα πολύ ανησυχητικό φαινόμενο, αυτό της προσπάθειας ταύτισης της οργάνωσης με τον «παγανισμό», προφανώς σε μια ηλίθια προσπάθεια των ανησυχούντων δημοσιογράφων και λοιπών να κόψουν από αυτήν ψήφους των πιστών χριστιανών τη χώρας που για χίλιους δύο λόγους φαίνεται να έχουν στρέψει εκεί το «δημοκρατικό» τους «δικαίωμα» του εκλέγειν, έτσι εύκολα όπως έστρεφαν στο παρελθόν αλλού το «δικαίωμα» τους στο βόλεμα και την λαμογιά, ή όπως ακόμα και εξίσου εύκολα το στρέφουν στην στείρα άρνηση και αντίδραση.

Το τραγικό στην υπόθεση είναι πως η όλη κατάσταση φαίνεται να ξεκίνησε από τον αριστερό χώρο και συγκεκριμένα από το γνωστό αντι-φασιστικο, αντιΛΑΟΣ, αντιχρυσαυγήτικο blog, Jungle report το οποίο φανατικά παρακολουθούν αναγνώστες από όλα τα «δημοκρατικά» και μη μέτωπα για να ενημερώνονται και να αλιεύουν επιχειρήματα και πολεμοφόδια. Τραγικό γιατί στην , υποθέτω, προσπάθεια τους να πολεμήσουν την ΧΑ οι συντελεστές του blog χρησιμοποίησαν όλα τα μέσα στα οποία κατά τα άλλα αντιδρούν, όπως για παράδειγμα, την προπαγάνδα, τα συναισθηματικά αντανακλαστικά, την γενίκευση, το ταμπέλιασμα, την συλλογική ευθύνη, κα ελπίζω άθελα τους αν και δεν βλέπω το πώς θα μπορούσε κάτι τέτοιο να γίνει καταλάθος.

Έτσι σε ένα κατά τα’ άλλα αξιόλογο και με πολλά ιστορικά στοιχεία και σοβαρή έρευνα κείμενο που κατά κύριο λόγο προσπαθεί να αποδείξει τον ηλίου φαεινότερο νεοναζιστικό και «φασιστικό» χαρακτήρα της συγκεκριμένης οργάνωσης, οι συντάκτες ξεκινούν με κάποια παλιά, από την δεκαετία του 80 κείμενα και ποιήματα, κυρίως του αρχηγού τα οποία γι’ αυτούς αποδεικνύουν το «παγανιστικό» και ουχί «χριστιανορθόδοξο» θρησκευτικό υπόβαθρο της εν λόγο οργάνωσης.

Βέβαια για να ισχύει αυτό θα έπρεπε τα κείμενα αυτά ποιητικά ή πεζά τουλάχιστον να έχουν θρησκευτικό χαρακτήρα, ή ίδια η οργάνωση και τα μέλη της να έχουν επίσημα τέτοια θρησκευτική γραμμή κάτι που προφανώς δεν ισχύει και θα επεκταθώ και στα υπόλοιπα που περικλείω με το «τουλάχιστον».

Τώρα για τα ποιητικά πονήματα του αρχηγού και τα ποιητικά του προλογίσματα σε βιβλία εύκολα νομίζω απάντησε και ο ίδιος στις συνεντεύξεις του στις επίμονες στο σημαντικό αυτό ζήτημα ερωτήσεις των δημοσιογράφων και ιδεολογικών του αντιπάλων, καθώς αν η ποιητική ενασχόληση με τους «αρχαίους» θεούς αυτομάτως σήμαινε και πως ο ποιητής ήταν παγανιστής, τότε θα ήμουν πολύ χαρούμενος ως ΌΝΤΩΣ παγανιστής καθώς θα είχα να επιδείξω σαν ομόθρησκους μου, μορφές όπως ο Ρίτσος, ο Ελύτης, ο Παλαμάς, Ο Εγγονόπουλος, ο Κάλβος, ο Καβάφης, ο Καρυωτάκης και πλήθος άλλους που δεν νομίζω ούτε κατά διάνοια κάποιος να «κατηγορεί» ως χρυσαυγήτες, φασίστες, εθνικοσοσιαλιστές ή κάτι άλλο.

Στον πεζό λόγο απο την άλλη και δη στο δοκίμιο πάλι εξίσου γελοίο μου φαντάζει το να είναι κάποιος «παγανιστής» επειδή χρησιμοποιεί εικόνες, αρχέτυπα, και λέξεις από το αιώνιο και αξεπέραστο υλικό των προγόνων για να πει τα δικά του. Και πάλι όμως αν ίσχυε αυτό θα χαιρόμουν καθώς ως ΌΝΤΩΣ παγανιστής θα είχα να επιδείξω σαν ομόθρησκους μορφές όπως ο Καστοριάδης, ο Λεντάκης, ο Λιαντίνης, ο Λεκατσάς και πλήθος άλλους που δεν νομίζω ούτε κατά διάνοια κάποιος να «κατηγορεί» ως χρυσαυγήτες, φασίστες, εθνικοσοσιαλιστές ή κάτι άλλο.

Για να πάμε όμως και πιο βαθιά στην ουσία του πράγματος, περνώντας στο «τουλάχιστον» που έγραψα πριν, θα έπρεπε επίσης, για να υποστηρίξουμε λογικά πως κάποιος «ανήκει» σε μια οποιαδήποτε θρησκευτική πίστη, και θα παρακάμψω τον εμπράγματο φασισμό του να χαρακτηρίζεται μια θρησκευτικότητα από άσχετα με αυτήν χαρακτηριστικά ενός ή και περισσοτέρων «πιστών» της, θα πρέπει αν μη τι άλλο αυτός να θρησκεύεται, και να αποδέχεται τα βασικά δόγματα  αυτής. Πολύ θα ήθελα λοιπόν να δώ ή τους συντάκτες του blog ή τους δημοσιογράφους που αναπαράγουν την ταύτιση με την χρήση του όρου και των επιχειρημάτων, πως αποδεικνύουν τα παραπάνω για την περίπτωση του αρχηγού της οργάνωσης και της ίδιας της οργάνωσης σαν σύνολο.

Αντιθέτως, ο ίδιος σαν εκφραστής των θέσεων της όχι μόνο δηλώνει λεκτικά την χριστιανορθόδοξη πίστη του αλλά και πρακτικά δείχνει με κάθε τρόπο πως ανήκει εκεί. Για να το πάμε και λίγο παραπέρα όμως, και μεγάλο μέρος των θέσεων του, ενώ είναι απολύτως συμβατές με ουσιαστικά χαρακτηριστικά του «ιουδαιοχριστιανισμού» όπως αυτά έχουν ποικιλοτρόπως αναδειχθεί από πληθώρα μελετών, είναι ταυτόχρονα ασύμβατες με ουσιαστικά χαρακτηριστικά του «παγανισμού» όπως πάλι αυτά έχουν αναδειχθεί από άπειρες μελέτες, οπότε ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ο ίδιος ή η οργάνωση του δήλωναν «παγανιστές» δεν θα μπορούσαμε να τους κατατάξουμε εκεί πραγματικά ως τέτοιους αλλά θα λέγαμε πως είναι «κρυφοχριστιανοι». Επειδή όμως η αναζήτηση για «κρυφοχριστιανούς», «κρυφοπαγανιστές», «κρυφο-ομοφυλόφυλους», και «κρυφο-ομοφοβικούς» φαίνεται να είναι άθλημα στο οποίο με συνέπεια διαπρέπουν οι παντός απόχρωσης πρακτικά φασίστες δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω.

Ίσως το μόνο που αξίζει να επισημάνω εδώ, μόνο σαν υπενθύμιση, είναι πως όλα τα χαρακτηριστικά των ολοκληρωτικών ιδεολογιών, όλα τα μισάνθρωπα χαρακτηριστικά που εν χορό σήμερα στην καθομιλουμένη αποδίδουμε λεκτικά (και λανθασμένα) με τον όρο «φασισμό», τα οποία φαίνεται πως αποδέχεται και καλλιεργεί ως οργάνωση η ΧΑ, κατηγορηματικά ανάγονται στον μονοθεϊσμό και ειδικά στον χριστιανισμό ο οποίος πρώτος και πρωτοφανώς παρήγαγε ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ επιχειρήματα για αυτά, επιχειρήματα τα οποία μέχρι και σήμερα χρησιμοποιούν οι αυτού του «τύπου» νόες.

Το δυστύχημα του παγανισμού είναι πως όντας στην ουσία του ελευθεριακός, πως αγκαλιάζοντας όπως κάθε λογική αντίληψη για τον κόσμο πρέπει να κάνει, όλες τις εκφάνσεις αυτού, γίνεται συχνά βορά σε κάθε είδους θηρία που για να καλύψουν τις δικές τους ανεπάρκειες ασελγούν πάνω του διαστρεβλώνοντας, κόβοντας και ράβοντας, όποια κομμάτια τους μυρίσουν αθώο αίμα. Ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση εξ’ άλλου έχει και το σύνολο του Ελληνικού πολιτισμού, είτε σαν πολιτική σκέψη (όπως πχ ασελγούν όλοι σήμερα στο όνομα της Δημοκρατίας ) είτε σαν φιλοσοφία (όπως πχ ασελγούν όλοι σήμερα στο όνομα των ή ιδεαλιστών, ή φυσικών, ή υλιστών φιλοσόφων της αρχαιότητας) οπότε είναι κάτι δεδομένο και δεν θα περιμέναμε κάτι καλύτερο από ημιμαθείς «ιδεολόγους» που δεν μπορούν να ξεφύγουν από τα στεγανά και αξιωματικά δεδομένα της εκάστοτε «ιδεολογίας» τους.

Αν κάποιος επιπλέον θα ήθελε και μια συγκεκριμένη ανάλυση για το γιατί και πώς ο Μιχαλολιάκος ή η ΧΑ χρησιμοποίησε στοιχεία παγανιστικά ή αρχαιοελληνικά (κάτι που σαφώς και έχει κατά κόρον συμβεί και με ανάλογες οργανώσεις του εξωτερικού) και γιατί εκφράστηκε με αυτό τον τρόπο σε κείμενα τότε, έχω μια υπόθεση βασισμένη στα ίδια ακριβώς κείμενα που αναρτήθηκαν ως «αποδεικτικά» στοιχεία στο blog.

Το γιατί ό ίδιος ο φυλετικά φασιστικός, ολοκληρωτικός, ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε τον, χαρακτήρας της ΧΑ, αλλά και κάθε παρόμοιας άποψης, νομοτελειακά έρχεται σε σύγκρουση με ΚΑΠΟΙΑ χαρακτηριστικά του χριστιανισμού, παρά το ότι εκεί έλκει την καταγωγή της, είναι κάτι που λογικά εξηγείται καθώς τα διεθνιστικά χαρακτηριστικά και η ιστορική καταγωγή του ίδιου του χριστιανισμού είναι ανακόλουθα με αυτά που πρεσβεύει αυτή για να πάρω ένα παράδειγμα. Το ότι η παλαιά διαθήκη, η προϊστορία και πηγή του χριστιανισμού είναι ο ιουδαισμός είναι κάτι που ελάχιστοι «Άριοι» θα μπορούσαν αγόγγυστα να δεχτούν και γι’ αυτό και σε αυτούς, όπως και στους νέο-ορθόδοξους (τύπου Γιανναρά, Κανέλλης, Ζουράρη, Απολογητών και λοιπών), γίνεται ο ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ διαχωρισμός μεταξύ τους, οπότε άλλο ιουδαιοχριστιανισμός καιεβραίοι που τους μισούμε, και για τους οποίους διαχρονικά συμπεριφερόμαστε χριστιανικότατα (και καθολικοί και προτεστάντες και μάρτυρες του Ιεχωβά κτλ κτλ και αντιστρόφως μεταξύ τους) και άλλο η φυλετικά καθαρή Ορθοδοξία μας. Και γι’ αυτό στα κείμενα γίνεται λόγος για αυτόν τον «ιουδαιοχριστιανισμό» και όχι για την ορθοδοξία. Αν στο γεγονός αυτό προσθέσουμε και την γενικότερη τάση των ημιμαθών, ημιαγρίων να σκέφτονται με αποχρώσεις εξωφύλλων του Λιακόπουλου, εύκολα καταλήγουμε και στο πως και γιατί μπορεί να ταιριάξει στην σούπα και ένας ΑΠΟΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ του Απόλλωνας ή Ηρακλής ή Όντιν ή Θορ με προτίμηση στο ξανθό και στο γυμνασμένο. Τους κάνει αυτό «παγανιστές»; Όχι παραμένουν προφανώς χριστιανορθόδοξοι, ή χριστιανοκαθολικοί ή χριστιανοβαρεμένοι γενικώς «φασίστες» και τίποτε άλλο.

Η δεύτερη και για ιστορικούς λόγους εικασία που μπορώ να κάνω, είναι πως ο Μιχαλολιάκος του 80 έχει κλέψει και έχει φανερά επηρεαστεί και από την επιχειρηματολογία της Nouvelle droite και του βασικού διανοητή της Alain de Benoist έτσι όπως αυτή εκφράστηκε, στο ακριβώς τότε (81 εκδίδεται από το 82 αρχίζει να εμφανίζει τέτοια κείμενα ο Μιχαλολιάκος) εκδοθέν έργο “comment peut on etre paiene” ή ελληνιστή «Πωςμπορείς να είσαι παγανιστής» όπου ο Γάλλος διανοητής αναπτύσσει και αυτός ένα αθεϊστικό, δηλαδή στερημένο από κάθε θρησκευτικότητα, ιδεολογικό παγανισμό. Την ίδια ακριβώς περίοδο μεταφράζονται και κάποια σχετικά κείμενα της σχολής, όπως το «ηθρησκεία της Ευρώπης» από τον εκδοτικό οίκο «Ελεύθερη σκέψις» τα οποία εξηγούν πολλές από τις απόψεις και αποχρώσεις που εμφανίζουν τα αποσπάσματα που ανέβηκαν στο blog. Το ότι και αυτά τα κείμενα των Γάλλων της GRECE περίπου εξ’ αρχής έγιναν αγαπημένα παρόμοιων οργανώσεων, και ταυτίστηκαν αδίκως με αυτές είναι ένα άλλο ζήτημα παρόμοιο με αυτό που έθιξα πιο πάνω με τον παγανισμό και γενικότερα Ελληνικό πολιτισμό στο οποίο δεν θα επεκταθώ εδώ. Έγινε γι’ αυτό το λόγο ο Μιχαλολιάκος ή όλοι αυτοί παγανιστές; Προφανώς και όχι. Παραμένουν χριστιανορθόδοξοι, ή χριστιανοκαθολικοί ή χριστιανοβαρεμένοι γενικώς «φασίστες» και τίποτε άλλο.

Όπως και να έχει, με αυτά και με αυτά, ακόμα μια φορά επιβεβαιώνεται ποικιλοτρόπως πως ο παγανισμός, η Δημοκρατία, η κριτική σκέψη, η λογική στον τόπο μας παραμένουν οι μόνιμα χαμένοι, ενώ το βυζάντιο, ο σκοταδισμός και η «χριστιανορθοδοξία μας» αλώβητη πορεύεται, έχοντας καταφέρει εν μέσω κρίσης και για ψηφοθηρικούς λόγους να έχει την σιωπηλή αποδοχή, αν όχι φανερή υποστήριξη ΌΛΩΝ των κομμάτων ακόμα και των αριστερών των οποίων οι πρόεδροι σπεύδουν να διασκεδάσουν ενόψει εκλογών τα προγράμματα τους για διαχωρισμό κράτους εκκλησίας.

Η πραγματική Ελλάδα παραμένει, όπως από την Ρωμαιοκρατία και μετά διαχρονικά υπήρξε, ένας τόπος, ένα κορμί, όπου ξένα αντίπαλα στρατεύματα μάχονται, ασελγώντας πάνω της.

Το μόνο παρήγορο είναι για να παραφράσω τον ποιητή πως….

Η αρχαία ψυχή σε αθάνατη πέτρα βρίσκεται γραμμένη
Η αρχαία ψυχή και χιλιοσπαραγμένη δεν πεθαίνει
Ο Μέγας Παν και αν λοιδορήθηκε
Αμόλυντος παραμένει


ΥΓ: Σχετική φιλολογία και στου Ροίδη όπου αν μη τι άλλο η ΧΑ απο παγανιστές χαρακτηρίζονται ώς σατανιστές

ΥΓ2: Αντιγράφω απο τις επίσημες θέσεις της οργάνωσης στα θέματα παιδείας/θρησκείας οι οποίες μάλλον θα έκαναν περιττά όλα τα παραπάνω

Θρησκεία
Ανάδειξη του Εθνικού χαρακτήρα της Εκκλησίας.
Αναβάθμιση της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης και παιδείας με Ελληνορθόδοξες αρχές και ιδανικά.
Ανεξιθρησκεία και σεβασμός στην διαφορετική θρησκευτική επιλογή, εκτός των περιπτώσεων που θίγουν τα Εθνικά συμφέροντα και υποσκάπτουν τον Ελληνισμό.