….και ξαφνικά ο δυτικός κόσμος ‘πάγωσε’ από την είδηση του μεγάλου φονικού στην Νορβηγία.
Δάκρυα και συλλυπητήρια και άναρθρες πνιγμένες στην λύπη κραυγές κατά του ‘τρελού’ νεαρού που κατάφερε (ε δεν είναι και εύκολο πράγμα ) να σκοτώσει γύρω στα 90 άτομα σε μια πρωτοφανή για τα δεδομένα της Νορβηγίας αλλά και της Ευρώπης επίθεση, μια επίθεση με όλα τα χαρακτηριστικά ενός προσωπικού αγώνα, μιας προσωπικής σταυροφορίας όπως ο ίδιος ο δράστης θα ήθελε να την βλέπει.
Δεν θα σταθώ στα γνωστά ‘χαρακτηριστικά’ του Anders Behring Breivik ( ήδη απέκτησε μια ευμεγέθη καταχώρηση στην Wikipedia όπως διαπιστώνετε) , ακροδεξιός, χριστιανός φονταμενταλιστής, μασόνος, υπερσιωνιστής (και δεν το λέω εγώ η Jerusalem post το λέει ) κτλ αλλά σε μια γενικότερη διαπίστωση που τουλάχιστον για μένα είναι πολύ πιο σημαντική ως παράμετρος στο όλο ζήτημα.
Εκεί που κολλάω εγώ είναι στο επίθετο τρελός που συνοδεύει εξ’ αρχής το όνομα του και όχι γιατί μπορεί να μην στέκει σαν χαρακτηρισμός της ψυχικής του κατάστασης (εξ’ άλλου ξεκινώντας από μορφές κατάθλιψης, μέχρι παρόμοια άκρα η πλειοψηφία του δυτικού κόσμου πάσχει ψυχιατρικώς ), αλλά για τον λόγο που χρησιμοποιείτε.
Έτσι, όπως και σε πλήθος άλλων περιπτώσεων, από τον Χίτλερ μέχρι τον Τσάβεζ, και από τον Σαντάμ μέχρι τον Οσάμα το τρελός είναι ένας χαρακτηρισμός που εύκολα δίνει ο σύγχρονος δυτικός κόσμος όταν δεν ΘΕΛΕΙ να έρθει αντιμέτωπος με το οτιδήποτε ξεφεύγει από τα α-ιδεολογικά του μέτρα. Στην πραγματικότητα με το επίθετο τρελός ξορκίζεται ο δαίμονας που δεν μπορούμε να πολεμήσουμε.
Ο αποχαυνωμένος μεταμοντέρνος δυτικός κόσμος, όπου όλα είναι σχετικά, όπου μόνη ‘ιδεολογία’ είναι η κατανάλωση και η μισθωτή σκλαβιά, ο κόσμος του θεάματος και των θεατών, ΑΡΝΗΤAI να δεί κατάματα την αλήθεια και τελικά να την αντιμετωπίσει.
Γιατί το θέμα δεν είναι αν ο 32χρονος είναι τρελός, αυτό έχει τόση σημασία όση και το αν πέσανε οι γιαγιάδες από τα σύννεφα βλέποντας μια όμορφη φωτογραφία του, αλλά πια ιστορική πραγματικότητα σηματοδοτεί αυτός.
Γιατί παρά την σίγουρη προσπάθεια αποδόμησης του ιδίου και των απόψεων του (φαντάζομαι και απαγόρευση να ακουστούν όπως αποδείχτηκε πρώτη μέρα της ακροαματικής διαδικασίας), που θα διαπιστώσουμε στο μέλλον, με τον χαρακτηρισμό τρελός να είναι μόνο η αρχή πολύ απλά δεν ακυρώνετε η ΔΡΑΣΗ του.
Είναι πια γεγονός πως το σαχλό political correct που επικρατεί μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο (προς όφελος φυσικά των αξιών της κατανάλωσης, και όχι δήθεν ανθρωπιστικών αρχών, αφού αυτές μόνο κατά το δοκούν ερμηνεύονται) όχι μόνο δεν εμπόδισε την εμφάνιση τέτοιων φαινομένων αλλά μάλλον τα ενέτεινε αν δεν τα δημιούργησε κι’ όλας. Με την ίδια ψυχρή λογική που οι ανέξοδες και εν πολύς υποκριτικές ρητορίες μεγαλοαστών της ‘αριστεράς’ με καταθέσεις για το μεταναστευτικό κτλ, ‘ταίζουν’ χρυσές αυγές, μαυροχίτωνες κτλ.
Αυτές τις ημέρες, γεννήθηκε ΙΣΤΟΡΙΑ κ ένα είδωλο το οποίο πολλοί θα θελήσουν να ακολουθήσουν η και να μιμηθούν. Με αυτή του την πράξη ο Νορβηγός έγινε ΗΡΩΑΣ για μεγάλο μέρος της Ευρώπης και αν δεν με πιστεύετε αρκεί να διαβάσετε τα σχόλια που κυκλοφορούν κάτω από τις ειδήσεις, σε μπλογκ και σε φόρουμ και τα οποία θα με τρόμαζαν αν δεν ήταν αναμενόμενα.
Αναμενόμενα για τον απλό λόγο, πως όπως η ιστορία, όπως η πράξη του Νορβηγού δεν είναι απλά ρητορείες αλλά αντιπροσωπεύουν μια ΑΛΗΘΕΙΑ για το τι συμβαίνει αυτή την στιγμή ΙΣΤΟΡΙΚΑ στην Ευρώπη (και όλο τον δυτικό κόσμο θα έλεγα).
Για τον λόγο αυτό εγώ θα πρότεινα αντί ευκολίων για ‘τρελούς’ να διαβάσουμε πολύ προσεχτικά το 1500 σελίδων μανιφέστο του Anders Behring Breivik γιατί σίγουρα αποτελεί μια ματιά στο μέλλον.
Ένα μέλλον που καλπάζει ατίθασα, ένα μέλλον στο οποίο ο Breivik μπορεί να είναι ό πρώτος μάρτυρας σύμβολο, με αγάλματα σε πλατείες αν η αποχαύνωση συνεχιστεί.
Και σίγουρα θα είναι καλύτερα να κοιτάξουμε τον δράκο στα μάτια τώρα και να αναγνωρίσουμε (ως δυτικός κόσμος) πως είμαστε η αιτία αυτών των φαινομένων και ο ΘΥΤΗΣ όχι το θύμα.
Να δούμε την αλήθεια και να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα μας, μπορεί να είναι μακάβριο, αλλά απαραίτητο εκτός και αν θέλουμε το πιθανό μέλλον που αναγγέλλει ο σταυροφόρος Breivik να μας χτυπήσει αποχαυνωμένους και ηλίθιους.
Γιατί θα έπρεπε να είναι γνωστό πως οι τρελοί και οι ιδεολόγοι τους ηλίθιους τους έχουν για πλάκα (
ΥΓ: Και ο τρελός δεν είναι μόνος του, εκτός αν πιστεύει κανείς πως ένας 32χρονος τρελός Νορβηγός μπορεί να γράψει κείμενο 1500 σελ με διαγράμματα, στατιστικές, αναφορές σε άλλες χώρες, μόνο και μόνο αυτά που λέει για την Ελλάδα, λίγοι Έλληνες θα τα έλεγαν κτλ.
5 σχόλια:
Ta media arxika kateuthinan to koino pros to profle enos tupou pou exei potissei to mualo tou apo viaia videopaixnidia, exei xompi ti kunhgi kai enoite asxoleitai kai me th politikh... Polu amfivalw an tha kanoun gnwsto to manifesto tou.
Τα τοπ μίντια (cnn και κάποια αγγλικά) στην αρχή βιάστηκαν και μετέδωσαν πως πρόκειται για χτύπημα ισλαμιστών φονταμενταλιστών. Εκτός από το ρεζιλίκι τους το βασικό είναι πως δείχνει αυτό που λέω, την άρνηση δηλ να δείξουμε το δάχτυλο προς το μέρος μας, αλλά να καταφεύγουμε σε εξωτερικούς εχθρούς και τρελούς.
Όσο για το μανιφέστο ήδη παίζει παντού στο νετ, το λινκαρα.
Redeamus ad fontes!
Ναι Κεράονα, επιστροφή στις πηγές, όμως προφανώς υπάρχουν πολλές πηγές και δεν επιστρέφουμε όλοι στις ίδιες....
Το θέμα είναι πως θα αποτρέψεις την επιστροφή στις δηλητιριώδης πηγές που είναι αυτό που φαίνεται να συμβαίνει ώς αντίδραση στα διογκούμενα προβλήματα του σύγχρονου κόσμου.
Και το λέω γιατί βλέπω/προβλέπω περισσότερους 'σταυροφόρους' να δημιουργούνται παρά 'ες παγάν'
Δημοσίευση σχολίου