Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Ανασχηματισμοί, μεταπολίτευση και πολιτικοί στην Ελλάδα

Διάβασα τις τελευταίες 2-3 ημέρες μια πληθώρα αναλύσεων και σχολιασμών στις αρχικά επικείμενες και τελικά γενόμενες καταιγιστικές πολιτικές εξελίξεις στην χώρα. Είμαι σίγουρος πως πολλά από αυτά που διάβασα ήταν άκρως ενδιαφέροντα, σωστά και οξυδερκή. Επειδή όμως είναι σαν να έχω ζήσει το όλο σκηνικό ξανά, μια δική μου μέρα της μαρμότας με την διαφορά πως η κάθε επανάληψη δείχνει να παίζεται με χειρότερους ηθοποιούς, πιο κακογραμμένο σενάριο, πιο τραγελαφικές καταστάσεις με αποτέλεσμα ένα σουρεαλιστικό σκηνικό, τελικά αυτό που μου έμεινε περισσότερο απ’ όσα διάβασα είναι το παρακάτω που μου στάλθηκε με email.

Ο ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ

Ο Τσακ Νόρις μπορεί να πάρει άτοκο δάνειο από τον Σκρουτζ Μακ Ντακ.


Ο Τσακ Νόρις σχηματίζει κυβέρνηση με 149 βουλευτές. Η δική του ψήφος μετράει διπλή!

Ο Τσακ Νόρις είναι ο μόνος που δεν τα έφαγε μαζί με τον Πάγκαλο.

Ο Τσακ Νόρις γνωρίζει τους γνωστούς άγνωστους με ονοματεπώνυμο και αριθμό ταυτότητας.

Το ΔΝΤ δανιζεται απο τον Τσακ Νόρις ...

Ο Τσακ Νόρις μπορεί να ξεκουκουλώσει όλους τους κουκουλοφόρους.

Ο Τσακ Νόρις δανείζεται απ'τη Γερμανία με 15% θετικό επιτόκιο

Ο Τσακ Νόρις θα διορίσει 2.750.000 Έλληνες στο δημόσιο και θα βάλει το ΔΝΤ να τους πληρώνει.

Το νεο πεντοχίλιαρο εχει ήδη τη φατσα του ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ

Ο Τσακ Νόρρις λέει ΕΛΑ ΝΤΕ και το ΝΤΕ έρχεται!

Ο Τσακ ξέρει πως να κάνει τον Πάγκαλο να χάσει κιλά. Απλά θα του κόψει τον κώλο

Ο Τσακ Νόρις θα καταργήσει την στρατιωτική θητεία. Σε καιρούς πολέμου προτιμά να δουλεύει μόνος του.

Ο Τσακ Νόρις είναι ο μόνος που έλιωσε τον άρειο πάγο

Ο Τσακ Νόρις μπορεί να βρει ελικόπτερο που να χωράει τον Πάγκαλο. Και να το απογειώσει. Με μια στριφορυριστή κλωτσιά.

Όταν ο Τσακ Νόρις ρωτάει "τι χρωστάω;" η Μέρκελ απαντά "τίποτα αγόρι μου".

Ο Τσακ Νόρις θα κάνει Οικουμενική κυβέρνηση. Μόνος του.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: