Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Οι οιωνοί μιλούν....αλλά τι λένε;

Σε συνέχεια της χθεσινής οιωνοσκοπίας, ο πάντα εξαιρετικά οξυδερκής φίλος Prkls έθιξε σε δική του ανάρτηση ένα βασικό δεδομένο του διαβάσματος των οιωνών, επαναφέροντας μια πιο παραδοσιακή οπτική στο ζήτημα. Φυσικά πρόκειται περί της διεύθυνσης πτήσης του/των οιωνού/ων, η οποία όπως σωστά μας πληροφορεί είναι το καθοριστικό στοιχείο για την ερμήνευση της ουσίας του οιωνού.

Αριστερά προς τα δεξιά σημάδι ευοίωνο, με την αντίθετη φορά δυσοίωνο.

Με αυτήν λοιπόν την ανάγνωση, το ζήτημα είναι, όπως στην ερώτηση από τα Ομηρικά έπη που παραθέτει ο Prkls:
στοχάσου τώρα, διόθρεφτε Μενέλαε, βασιλέα,
αν το σημάδι αυτό ο θεός το δείχνει εμάς ή εσένα 
για ποιόν προοριζόταν το σημείον. Για τον Πάπα, ή για τους υπόλοιπους και όχι τι συμβολίζει το κοράκι, ή το γεγονός πως το περιστέρι απελευθερώθηκε από το παπικό περιβάλλον.

Παρότι λοιπόν συμφωνώ στην πρωτοκαθεδρία της διεύθυνσης πτήσεως όπως σημειώνει ο φίλος γενικά, θα επιμείνω πως δεν ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση και θα αντιτάξω ένα άλλο παράδειγμα πάλι από τον Όμηρο, Ηλιάδα Ραψωδία Β'. Είναι η γνωστή Διοσημία, όταν οι Αχαιοί μαζεμένοι στην Αυλίδα έτοιμοι να αποπλεύσουν, παρατηρούν ένα φίδι να τρώει μια ολόκληρη οικογένεια πουλιών.
Μέγα σημάδι εφάνη εκεί, μαύρος σαν αίμα δράκος,
τέρας που έβγαλε στο φως ο ίδιος ο Κρονίδης,
από το βάθος του βωμού στον πλάτανο εχύθη.
Εκεί φωλιάζαν σπούργιτες, αφτέρωτα πουλάκια
εις το υψηλότατο κλαδί κρυμμένα μές στα φύλλα
οκτώ, κι ενάτ’ η μάνα τους που τα’χε γεννημένα.
Τά ’τρωγε αυτός που έτριζαν ελεεινά και γύρω
πετούσε η μάνα κλαίοντας τα τέκνα της κι  ο δράκος
εστράφη, ετινάχθη κι έπιασεν απ’ το φτερό κι εκείνην.
Και αφού τα τέκνα όλα ’φαγε και ακόμη την μητέρα,
θαύμα τον έστησε ο θεός οπού τον είχε δείξει.
Εκεί τον πέτρωσ’ ο υιός του κρυπτοβούλου Κρόνου.
Κι εμείς όλοι απορούσαμε σ’ αυτό που εγίνη εμπρός μας.
Κι ως ήλθαν ξάφνου ανάμεσα στες θείες εκατόμβες
τέρατα τόσο φοβερά, τον λόγον πήρε ο Κάλχας:
«Πώς όλοι στέκεσθ’ άφωνοι; Το μέγ’ αυτό σημείον
ο Ζεύς μας το’δειξε ο σοφός, κι ό,τι δηλοί θα γίνη
με τους καιρούς, αλλ’ ένδοξο θα μείνη στον αιώνα.
Καθώς τα τέκνα όλα ’φαγε και την μητέρα εκείνος,
οκτώ, κι ενάτη ήταν αυτή που τα’χε γεννημένα,
κι εμείς θα πολεμήσωμεν αυτού χρόνους εννέα,
και η πόλις η πλατύδρομη στον δέκατον θα πέση.» 

Βλέπουμε πως στην συγκεκριμένη περίπτωση ουδείς ασχολήθηκε με το προς τα πού πέταγε η μάνα όση ώρα συνέβαινε η επίθεση του φιδιού ή πριν, για τον απλό λόγο πως η πτήση της δεν ήταν το επίκεντρο του γεγονότος, αντίθετα από την άλλη περίπτωση κατά την οποία οι παρατηρητές δεν ήταν μάρτυρες της επίθεσης του οιωνού στην χήνα, αλλά απλά τον είδαν όταν αυτός πέρασε πάνω από τα κεφάλια τους. Έτσι στο ίδιο γεγονός η ερμηνεία σαφέστατα διαμορφώνεται από την οπτική του παρατηρητή, αλλά με πάνω από έναν τρόπους και σε αυτήν μπορεί να παίζει ρόλο όχι μόνο η διεύθυνση της πτήσης αλλά όπως στο παραπανω παράδειγμα, το κεντρικό γεγονός (το φίδι που τρώει τα πουλιά), ο αριθμός και γιατί όχι το είδος (κοράκι & γλάρος εναντίον παπικών "αθώων" περιστεριών). Οπότε καλούμαστε πρώτον να εστιάσουμε - ανάλογα με την οπτική μας -  στην ουσία του γεγονότος (είναι η πτήση, το άρπαγμα των πουλιών ή της χήνας, κάτι άλλο;) και άλλα πολλά.

Στο παράδειγμα λοιπόν με τον Μενέλαο υπάρχει εκτός από την παρέα που αναρωτιέται για την πορεία του οιωνού και μια τρίτη ομάδα ανθρώπων τους οποίους μπορεί να αφορά το σημάδι και φυσικά αναφέρομαι στους ανθρώπους που είδαν το γεράκι/αετό να πιάνει την χήνα. Γι' αυτούς λοιπόν η ερμηνεία δεν θα σχετίζεται με την πτήση του πουλιού μετά, αλλά με το ίδιο το γεγονός της επίθεσης. Οπότε γι' αυτούς κάλλιστα μπορεί να σήμαινε το σημάδι πως το βιός τους θα ρημάζονταν μελλοντικά από επιδρομές (και την κατάληψη της Σπάρτης) ανεξάρτητα από το μετά πέταγμα, οπότε ο ίδιος οιωνός σήμαινε ταυτόχρονα πολλά και διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους.

Επιστρέφοντας λοιπόν και στην περίπτωση μας με τα παπικά περιστέρια, καθώς έστω μέσω φωτογραφιών σταθήκαμε και εμείς μάρτυρες του γεγονότος της επίθεσης του κορακιού΄και του γλάρου στα "άγια πνεύματα" και όχι στο πέταγμα των πουλιών νομίζω πως η ερμηνεία έχει κάπως έτσι (συμπληρώνοντας τα προηγούμενα)

Η παπική (χριστιανική ισχύς) και η ψευδο-ειρηνευτική της προπαγάνδα όχι μόνο έχει αποκαλυφθεί (πλήθος κόσμου είδε/έμαθε το γεγονός), αλλά δέχεται μάλιστα επίθεση από δύο διαφορετικά μέτωπα. Το ένα είναι στάνταρ το κοράκι του Απόλλωνα, δηλαδή ο ταχέως αναπτυσσόμενος εκ νέου παραδοσιακός πολυθεϊσμός. Ο συγκεκριμένος γλάρος, με την προσαρμοστικότητα του στο αστικό περιβάλλον - γιατί μην μου πείτε πως αυτός ήρθε από την θάλασσα- σχετιζόμενος με τις χωματερές, τα σκουπίδια και γενικά τον παρασιτισμό πλάι στην ανθρώπινη αστυφιλία, καταναλωτισμό κτλ προφανώς σημαίνει το πνεύμα της εποχής (αθεϊα, κατανάλωση, μπόχα κτλ) από το οποίο σαφώς και χάνει έδαφος η εκκλησία. Με την σιγουριά της ανώτερης δύναμης (εμφανές και στην διαφορά μεγέθους) ο γλάρος χτύπησε μια το περιστέρι και μετά έφυγε. Ο Γλάρος επίσης είχε και ίδιο χρώμα με τα περιστέρια δείχνοντας μια κοινή πηγή/καταγωγή/σχέση. Ο δεύτερος εχθρός, το κοράκι, όμως είναι τελείως διαφορετική περίπτωση. Όχι τόσο μεγαλύτερο από τα περιστέρια μεν, εντελώς αντίθετο δε, μαύρο.Με μεγάλη επιμονή, η οποία εξισορροπεί την όχι τόσο μεγάλη διαφορά ισχύος, επιτέθηκε πολλαπλές φορές. Πράγμα που σημαίνει πως παρότι δεν είμαστε τόσο δυνατοί, έχουμε επιμονή και αποτελούμε ένα δεύτερο δυνατό εχθρό στο παπικό στρατόπεδο.


Και για να ικανοποιήσω και τον φίλο Prkls θα πω πως αν θέλουμε να λάβουμε υπόψη την πτήση των πουλιών τότε αυτό θα πρέπει να γίνει με βάση την πρωταρχική ενέργεια και άρα τα περιστέρια (τα οποία βρίσκονται στην σκηνή μας και στο οπτικό μας πεδίο) και όχι με τα άλλα δύο πουλιά τα οποία γίνονται αντιληπτά μόνο κατά την στιγμή της επίθεσης. Όπως διαπιστώνουμε λοιπόν από την φωτό, τα παποπουλα μόλις έφυγαν από τα χέρια των παποπαιδων πέταξαν αριστερά, δηλαδή ο πάπας την έχει κάτσει την βάρκα, ενώ αντιθέτως το σημείο είναι ευοίωνο για τους από κάτω (τον λαό) παρακουλουθούντες των οποίων το μέλλον σημαίνεται από τον γλάρο και το κοράκι. Άλλοι, οι περισσότεροι, είναι ή θα γίνουν άθεοι κτλ κτλ και άλλοι παγανιστές. Και οι δύο θα βγουν νικητές επί του παπισμού.




Οπότε το μεγάλο στοίχημα είναι τι θα γίνει μετά, μεταξύ σκουπιδό-γλάρων και κορακιών. Δυστυχώς, όμως, για να το μάθουμε αυτό θα πρέπει να περιμένουμε και να προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε μελλοντικούς οιωνούς.
Ο Άναξ εξάλλου του οποίου το μαντείο είναι στους Δελφούς ούτε ξεκάθαρα μιλάει αλλά ούτε κρύβει, απλά Σημαίνει.

Ας έχουμε ανοιχτά λοιπόν τα μάτια μας για να δούμε τα σημάδια και ελεύθερο τον νού μας για να τα ερμηνεύσουμε. Τα κοράκια του θα συνεχίσουν να πετούν ούτως η άλλως.


22 σχόλια:

πρκλς είπε...

Αχ, έχουμε χάσει κρίκους από την ιστορική αλυσίδα της οιωνοσκοπίας και προκύπτουν διαφορετικά πορίσματα...
:-)
Ωστόσο, ως αισιόδοξος άνθρωπος, προτιμώ να κρατήσω το δικό σου πόρισμα!
:-)
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά τα βρίσκω εξαιρετικές ευκαιρίες για τη διάδοση του ιού που θέλει τα έμψυχα και τα άψυχα γύρω μας να είναι ανά πάσα στιγμή πιθανοί φορείς θείων μηνυμάτων, επομένως αξίζουν την προσοχή και τον σεβασμό μας -παρ' όλες τις κουτσουλιές που μπορεί να προκύψουν καμιά φορά...
:-)

Ἀριστοκλῆς είπε...

Οἱ οἰωνοσκόποι εἶναι οἱ θεατὲς τῶν φωτογραφιῶν καὶ τῶν ταινιῶν. Ὁ πάπας βεβαίως τὴν καθίζει τὴν βάρκα, γιατί οἱ καθολικοί, ὅπως καὶ οἱ ὀρθόδοξοι τὸ μόνο ποὺ ξέρουν ἀπὸ οἰκονομικὰ εἶναι νὰ ἀπομυζοῦν τὰ ἔθνη. Διαχείρισις ἀρνητικοτάτη καὶ τὰ οἰκονομικὰ ἀρχίζουν καὶ γίνονται πρόβλημα γι'αὐτούς. Γιὰ αὐτὸ καὶ ὁ Πάπας καταγγέλει τὸν Καπιταλισμὸ (Προτεσταντισμό), ἐπειδὴ μὲ Φεουδαρχία τὰ πράγματα ἦταν εὔκολα.

Πανδιων είπε...

Ουυυυυυυυυυυ 666

Πανδιων είπε...

Με παρεξήγησες, χρησιμοποίησα την γνωστή μαγική επωδό με την κωδική ονομασία 666 για να ξετρυπώσω τις σκοτεινές δυνάμεις που παρεισφρύουν στα αθώα ιστολόγια με σκοπό the world domination. Το έλεγε και στο Pinky και Brain συγκαλυμμένα εξάλλου.

Στην ερώτηση σου τώρα είχα μεταφέρει σε ένα προηγούμενο ποστ την άποψη ενός άλλου η οποία με καλύπτει.

"Αυτοί που ρωτούν τι είναι ένας θεός, σαν και αυτούς που πρέπει να ρωτήσουν τι είναι ένα βουνό ή ένας αετός ή ένα δάσος, δεν θα μάθουν την ερώτηση από ένα βιβλίο" ( ή από τις απαντήσεις κάποιου άλλου θα προσέθετα εγώ)

"Those who ask what a god is, like those who have to ask what a mountain or an eagle or a forest is, will not learn the answer from a book."

Unknown είπε...

...και να το θέσω και λίγο πιο απλοϊκά,πχ κάποιος θέλει να γίνει δωδεκαθεϊστής...που πρέπει να απευθυνθεί;
Σε τέτοιο θέματα που έχουν σχέση με αποκρυφισμό κάποιος πρέπει να σε καθοδηγεί...δεν αρκεί να σου πει για βουνά,αετούς και θάλασσες ή ψάξε να βρεις το θεό.
Σκέψου τώρα κάποιον να ψάχνει να βρει μόνος του το Θεό...όταν οι άλλοι κοιτάζουν να κάνουν μπίζνες...
Είναι περίπλοκα θέματα αυτά.

Unknown είπε...

"Αυτοί που ρωτούν τι είναι ένας θεός..."

Αυτό που μου λες είναι η ορφική-στωική αντίληψη για τον μη ορατό κόσμο που πέρασε εν πολλοίς και στο χριστιανισμό και υιοθετήθηκε και από τη μασωνία σε συνδυασμό με άλλες αντιλήψεις...ποιός μας λέει ότι τα πράγματα ήταν όντως έτσι;

Mήπως κάποιοι πονηροί με όχημα την αρχαία θρησκεία προσπαθούν να περάσουν τις δικές τους θρησκευτικές αντιλήψεις και να μας εξαπατήσουν όλους ότι αυτό ήταν η αρχαία θρησκεία;

Οι Πυθαγόρειοι ήταν ασκητές αλλά ήταν και επιστήμονες.Στα Ιερατεία φυλάσσονταν όλα τα αρχεία του παρελθόντος.Οι προσωκρατικοί ήταν επιστήμονες.
Στον Περίκαλλο δεν αρέσει η έκφραση "Ιερατεία῾.Λογικό είναι,ο Περίκαλλος είναι στωικός και οι στωικοί ήταν αίρεση.Και οι ίδιοι οι Στωικοί δεν δεχόντουσαν ας πούμε να πάνε στους Ιερείς του Απόλλωνα στους Δελφούς,αλλά και οι ίδιοι οι Ιερείς τους σνόμπαραν.Και μιλάμε για επαγγελματίες Ιερείς,που τα έπαιρναν χοντρά από όλους.
Ξέρουμε ότι υπήρχε Ιερατείο της Δήμητρας,του Απόλλωνα,των Καβείρων κτλ που είχαν επιστημονικές γνώσεις.

ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΠΡΟΩΘΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ.
EKMETAΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΓΕΛΟΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΥΠΟΥ ΡΑΔΑΜΝΘΥ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ ΚΑΙ ΡΑΣΣΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΕ ΘΕΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ .

Πανδιων είπε...

Το τελείως αντίθετο λέω. Είναι τόσο προφανής η ύπαρξη των θεών "Θεοί μεν γαρ εισίν. Εναργής γαρ αυτών εστιν η γνώσις." που όποιος δεν καταλαβαίνει μάλλον έχει πρόβλημα, όπως κάποιος που ρωτάει τι είναι το βουνό ή ο αετός.
Πιθανότατα αυτό οφείλεται στον σύγχρονο τρόπο σκέψης τον μορφοποιημένο με θεωρίες, πείραμα, απόδειξη κτλ. Αυτός λοιπόν που έχει τέτοιο πρόβλημα να μην αντιλαμβάνεται τα προφανή ότι και να του πεί κάποιος χαμένο θα πάει, εξού και η ανάγκη ανάπτυξης πολύπλοκης "θεολογίας" άνευ νοήματος που καταλήγει στα "άφατα", προσωπικές απόψεις κτλ.

Ως εκ τούτου μόνο για εσωτερισμό δεν μιλάω προσωπικά και τα υπόλοιπα που μου γράφεις, απότοκα της περί εσωτερισμού ιδέας είναι άσχετα.

Ο Περίκαλλος Στωικός; Δεν το ήξερα, δεν του φαινόταν :-)

Επίσης δεν ξέρω αν έχουν κάποιο κοινό Αναστασάκης και Ρασσιάς πάντως και οι δύο έχουν πληθώρα κειμένων που εξηγούν την δική τους αντίληψη περί θεών είτε κάποιος συμφωνεί είτε διαφωνεί οπότε δεν ισχύει το "δεν τους λένε τίποτα". Ίσως μάλιστα παραλένε σε βαθμό κακουργήματος :-D

Πανδιων είπε...

Σίγουρα βρε στωικός ο Περίκαλλος;
Τα λες και επιστημονικά και με μπερδεύεις, Νάγους, θεοσοφίες κακός χαμός δεν τα ξέρω εγώ αυτά. Άσε που εκτός από τα μαχαίρια που βλέπω τώρα τελευταία σε φωτό από τελετές του ΥΣΕΕ δεν βρίσκω άλλη σύνδεση με τον Ραδάμανθυ και τον Νάγο και όλα τα υπόλοιπα. Πως τα τσουβάλιασες όλα;

Επίσης η ρήση (η δογματική ντε) που σου έγραψα είναι Επικούρεια καμία σχέση με Στοά. Εξάλλου οι Στωικοί ήταν οι πιο απομακρυσμένοι από τον κλασικό ανθρωπομορφισμό των θεών και είχαν αναπτύξει μια υπερβατική θεολογία του όντως όντος η οποία φλέρταρε έντονα με μονοθεϊσμό σε σημεία. Καμία σχέση δηλαδή με την ανθρωπομορφική κατάφαση των Επικουρείων.

Τέλος αφού εγώ είμαι δογματικός και δεν σε πείθω και εσύ αυτά που λές δεν τα καταλαβαίνω, ενώ επίσης προώθησες αρκετά λινκ από το μπλογκ σου, δεν βλέπω γιατί να συνεχιστεί η ας πούμε κουβέντα μας, άσχετη και με το θέμα.

Πανδιων είπε...

Είπα πως δεν βλέπω τι σχέση έχει το ΥΣΕΕ με τον Ραδάμανθη, τον Νάγο κτλ και γιατί τα τσουβαλιάζεις όλα. Τον Αναστασάκη δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο και δεν με είχε απασχολήσει ποτέ η οπτική του - δεν είναι των προτιμήσεων μου- και κάπου είχα δει ένα βιντεάκι απο εκπομπή που παραδεχόταν πως ήταν τέκτονας αλλά και πάλι δεν με ενδιαφέρει καλά κάνει, δικαίωμα του, δεν τον υπολόγιζα ποτέ στους πολυθεϊστές εξάλλου.

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί επιτέλους κάποιος οπαδὀς της "Εθνικής Θρησκείας" να μου εξηγήσει και μένα τι ήταν-είναι οι αρχαίοι θεοί γιατί τόσα χρόνια δεν μπόρεσα να καταλάβω.Πχ
"-ρε Περίκαλλε τι ήταν οι αρχαίοι θεοί;
-Δεν ήταν,είναι
-ναι,τι είναι;
-άλλα όντα.
-τι άλλα όντα,δηλαδή;
-άλλα όντα"

ΠΡΟΚΑΛΩ ΕΔΩ TOYΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ:

Αγαπητέ μου φίλε!! Όλες οι ιερές γραφές της Ελληνικής και παγκόσμιας ΣΟΦΙΑΣ, αλληγορούν μόνο ένα πράγμα. Μέσα από αλληγορίες και συμβολισμούς, θέτουν προς εξερεύνηση στο νοητικό είναι του όντος, τις συνθήκες και προϋποθέσεις δια την θέωση και μετουσίωση του ΣΕ ΘΕΟ!! ΣΙΒΑ, ΜΥΘΡΑ,ΟΣΙΡΗ,ΔΙΟΝΥΣΟ,ΧΡΙΣΤΟ Κ.Τ.Λ. Το σώμα το οποίο έχουμε, είναι ένα θεϊκό εργαλείο μεταστοιχειώσης, των δεσμών του ατόμου του άνθρακα,(666) από την κατάσταση κάρ-βούνου (κάρα-μα, κάρμα- βούς νοός)Στην κατάσταση ΗΛΙΟΥ-ΠΥΡΙΓΕΝΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΣ, μετατρέποντας τον άνθρακα -κάρβουνο σε ΔΙΑ-ΜΑΝΤΙ 12εδρο αιθερικό ναό, χτίζοντας αιθερικό κρυσταλλικό ιστό, μέσω των ινών των μυών-μύησης. Τόσο οι θεόι των Ινδών, των Ελλήνων, των Αιγυπτίων, Οι Χριστιανικές και ιουδαικές γραφές, των Σούφι, των Μάγια, των Χαλδαίων Κ.Τ.Λ. Αποτελούν τις συνθήκες και τις προυποθέσεις εκείνες δια να καταστεί, ο ίδιος ο άνθρωπος ΘΕΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ( Υμνίστε το ιερόν γένος των αθανάτων, που από την ΓΗ γεννήθηκαν, και τον ΕΝ-ΝΕΑ-ΑΣΤΡΟΝ ΟΥΡΑΝΟ-ΗΣΙΟΔΟΣ)Όλες οι γραφές και οι μύθοι είναι κωδικοποιημένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε να απευθύνονται στις τρείς διαβαθμήσεις της ανθρώπινης λογικής: 1)ΔΟΞΑΣΙΑ, ΕΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ-ΙΧΘΥΟΣΑΥΡΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 2)ΔΙΑΝΟΗΣΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΘΥΛΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΓΝΩΣΗ 3) ΝΟΗΣΗ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ-ΗΝΙΟΧΟΥ-ΚΡΙΣΗ ΔΙΑΥΓΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΔΙΧΩΣ ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. Όλες οι ιερές γραφές και η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, είναι γραμμένες για να απευθύνονται στο συνειδησιακό επίπεδο του καθενός, και λειτουργούν ως συνειδησιακά φίλτρα, έχοντας απίστευτες δικλείδες ασφαλείας, για τους περιφρονούντες, αλαζόνες, εγωιστές, εγωκεντρικούς, φθονερούς, υλιστές, κακόψυχους και μικρόψυχους ανθρώπους. Είναι γραμμένες από πολλά άτομα μύστες-αρχιτέκτονες-ιεροφάντες βάζοντας ένα όνομα δια απόπροσανατολισμό, αλλά ταυτόχρονα περιέχουν και την οδό της θέωσης π.χ.ΗΣΙΟΔΟΣ=ΑΙΣΙΑ ΟΔΟΣ. Τόσο τα ιερά κείμενα των θρησκειών, όσο και οι ιερές γραφές διαβάζονται σε όλη τους την έκταση, μόνο από αυτούς που έχουν φθάσει στο επίπεδο της ενεργοποιήσεως του ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ. Και αφού φθάσουν τότε τους απόκαλύπτεται τι πρέπει να πράξουν, και κάτω υπό ποιές συνθήκες, ώστε να πετύχουν την θέωση και αυτοτελειοποίηση. Το χειρότερο λάθος του σύγρονου ανθρώπου, είναι πως πίστεψε ότι πεθαίνει το δοσμένο θεικό του σώμα, από τον δημιουργό! Το σώμα επιτελεί δυο λειτουργίες, η μια της φθοράς -γήρατος και η άλλη της αφθαρσίας-αθανατοποιήσεως ΚΑΣΤΩΡ ΚΑΙ ΠΟΛΥΔΕΥΚΗΣ.Είναι το υπερμυστήριο της ΥΠΕΡΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει ο σύγχρονος άνθρωπος ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΕΑΣ, με την παρούσα συνειδητότητά του, γιατί μιλάμε? Είναι η ΥΠΕΡΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΚΕΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ-ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ 60-ΜΟΙΡΕΣ (ΕΞΗ-ΚΟΝΤΑ ΜΟΙΡΕΣ, ΕΚΣΗ-ΚΟΝ-Τ-Α Μ-ΗΡΕΣ-ΜΕΡΗΣ-ΜΑΙΡΗΣ, ΕΚΙΣ-ΚΟΝΑΣ-ΜΑΙΡΗ)

Unknown είπε...

Και θα θέσω και κάτι άλλο...όταν λέμε ότι ο άνθρωπος μπορεί να φτάσει στην Θέωση και στην Αθανασία εν ζωή,πως ακριβώς το εννοούμε και αν ταύτιζεται η Θέωση με την Αθανασία και γιατί ταυτίζεται και για ποιούς ταυτίζεται;
Στους στωικούς η Θέωση δεν συνεπάγεται σωματική μετάλλαξη,ούτε στους Ορθόδοξους.

Αυτές οι αντιλήψεις περί της σωματικής μετάλλαξης,αθανασίας--αφθαρτοποίησης είναι θεοσοφικές και μασωνικές αντιλήψεις που υποτίθεται ότι έχουν να κάνουν με μεταστοιχειώσεις εσωτερικές και ενεργοποίηση dna και αλλαγή κραδασμικών συχνοτήτων της ύλης .

Αυτά είναι μυστικά που υποτίθεται ότι μετέδωσε ή θα μετέδιδε η Περικαλλεστάτη Νύμφη στον Νάγο..αλλά ξέρουμε ότι ο Νάγος τελικά πέθανε και γενικώς δεν ξέρουμε και κανένα μύστη ή μεμυημένο να έφθασε στην αφθαρτοποίηση πέρα από φήμες για κάποιους αλχημιστές που είναι αδύνατον να ελεγχθούν.

Πνευματκά ή και υλικά μιλάμε για θέωση;

Πχ ο Νάγος(ή αυτοί που έγραψαν αυτά που αποδίδουν στο Νάγο) είχε κι αυτός μια αποκρυσταλλωμένη αντίληψη για τους θεούς:

"Οι θεοί είναι συνειδήσεις αι οποίαι επετέλεσαν αναμορφωτικόν κύκλον δια του οποίου
ηδυνήθησαν να αντλήσουν Αιώνιον οργανικόν μέσον και εντεύθεν εκυριάρχησαν ως
συνειδήσεις του Απείρου, έχουσαι θέλησιν θείαν"

Tέτοιες έννοιες είναι θεοσοφικές,πχ εσωτερική πνευματική ιεραρχία,...

"Όταν ο άνθρωπος είναι ενάρετος βοηθείται και γίνεται συνεργάτης των ανωτέρων αυτού Συνειδήσεων, των συνειδήσεων οι οποίες συνέστησαν την Πνευματικήν Ιεραρχίαν, εις την κορυφήν της οποίας ευρίσκεται Υπέρθεος Αρχων, χειριστής των Φυσικών και των Πνευματικών Νόμων"

Unknown είπε...

"Aιώνιον Οργανικόν Μέσον" λέει ο Νάγος...δηλαδή σώμα ανθρώπινο,υλικό,φθαρτό;
Σώμα ενεργειακό;
Σώμα-μέσο τέλος πάντων που αποτελείται από κάποια ύλη λεπτότερη και παλλόμενη σε μεγαλύτερο ρυθμό από τη δική μας ύλη και άρα μέρος ενός κόσμου που εμείς δεν μπορούμε να συντονιστούμε;
Κι αυτό το σώμα το απέκτησαν όσο ζούσαν ή πέθαναν και αναστήθηκαν ή μήπως διακτινίστηκαν-ανάληφθηκαν με τη θεολογική έννοια; Γιατί κάπου του το σφύριξε η Νύμφη "άμα είσαι καλό παιδί...θα σου πω τρόπο να διακτινιστείς".

ΑΡΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ Σ-Ο-Β-Α-Ρ-Α ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΝΑΓΟΣ.

ΠΟΙΟ ΤΟ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΥΡΙOI ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ TΩΝ "ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ";
ΔΙΑΤΙ ΖΟΥΝ;ΔΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

και μη μου πειτε παλι ο ήλιος,το φεγγάρι και τα αστέρια...προφανώς το οργανικό μέσο του ενός θεού θα είναι διαφορετικό από το οργανικό μέσο του άλλου....

ΕΤΣΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ...ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ;

Unknown είπε...

" Ο Σπυρίδων Νάγος είναι ο άνθρωπος που ΄΄ευθύνεται΄΄ για την αναζωπύρωση του θέματος περί ομάδας Ε.Για όσους δεν γνωρίζουν,ο Νάγος, σημάδεψε με την έντονη προσωπικότητά του τα τεκταινόμενα του αναγεννημένου ελληνικού τεκτονισμού.Υπήρξε ένα από τα ιδρυτικά μέλη των στοών ΄΄Προμηθεύς΄΄ και ΄΄Μυσταγωγία΄΄ ενώ εξελέγη και στο ύπατο συμβούλιο των τεκτόνων του 33ου και τελευταίου βαθμού της Ελλάδος.Επίσης ο Νάγος λέγεται ότι υπήρξε ισχυρότατος διάμεσος(μέντιουμ) και πολλές από τις εμπειρίες του είναι καταγεγραμμένες.Σε μια από αυτές αναφέρεται πως ΄΄υπαρχει μια ολιγομελής ομάδα εκλεκτών επιστημόνων που δρουν οργανωμένα για την υπεράσπιση και αναβίωση της αρχαίας θρησκείας και των ελληνικών συμφερόντων.Το παράδοξο της όλης υπόθεσης είναι ότι ο Νάγος προοριζόταν από τον πατέρα του για τη ΄΄θέση΄΄ του αρχιτσέλιγκα της Αρκαδίας.Πως απέκτησε λοιπόν τόσες γνώσεις και εφόδια πριν τον ερχομό του στην Αθήνα;Ποια ΄΄δύναμη΄΄ των ώθησε να πάρει το δρόμο που πήρε;Το παζλ φένεται πως συμπληρώνεται μέσω ενός δημοσιεύματος στο περιοδικό ΄΄Τρίτο Μάτι΄΄ το Δεκέμβριο του 1992.Παραθέτω μέρος του δημοσιεύματος:΄΄Πρόκειται για την ομάδα Ε που δραστηριοποιείται με κάθε μυστικότητα στην Αθήνα.Αποτελείται από λίγα αλλά υψηλά κοινωνικώς πρόσωπα που σχετίζονται με το αρχαίο δωδεκάθεο,χωρίς όμως τις γνωστές υπερβολές και φαιδρότητες΄΄. ΄΄Η ιστορία άρχισε στα μέσα περίπου του 19 ου(!)αιώνα,όταν κάπου στην Πελοπόννησο εμφανίστηκε σε έναν νεαρό βοσκό ο Απόλλων και του έδωσε σαφείς οδηγίες.Ο βοσκός αργότερα ήρθε στην Αθήνα σπούδασε και ίδρυσε την περίφημη ομάδα Ε.Από τότε πλαισιωμένη πάντα από λίγους αλλά εκλεκτούς υπάρχει και δραστηριοποιείται μέχρι σήμερα΄΄.΄΄σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες να αναφέρουμε ότι ναός του Απόλλωνα υπάρχει σήμερα και στη Βραζιλία!Ιδρύθηκε υπό παρόμοιες συνθήκες αφού ο θεός της αρμονίας εμφανίστηκε και εκεί σε κάποιον ,γύρω στο 1930.Αργότερα το άτομο αυτό με μερικούς ομοϊδεάτες έχτισαν το ναό που λειτουργεί μέχρι σήμερα.΄΄Αυτή είναι και η παλιότερη αναφορά από τη σύγχρονη Ελλάδα που υπάρχει για την ομάδα Ε"

Πανδιων είπε...

Ωραία συζήτηση πιάσατε, αλλά δυστυχώς όλα αυτά που διαβάζω τα θεωρώ άσχετα με το ιστολόγιο και την αντίληψη την οποία έχω προσωπικά για τον πολυθεϊσμό.
Επίσης είναι και λίγο άκομψο να αναφέρονται με τέτοιο τρόπο άνθρωποι οι οποίοι δεν μπορούν να προβούν σε αντίλογο. Καθώς μάλιστα δεν έχω σκοπό να κάνω προσωπικά τον δικηγόρο για τρίτους χωρίς να ξέρω αν θέλουν καν κάτι τέτοιο θα σας παρακαλούσα να επιστρέψουμε στην θεματολογία του ιστολογίου και αυτών που γράφω εγώ και μπορώ να απαντήσω.

Unknown είπε...

Πανδίων εγώ δεν θα ξανατοποθετηθω...μάλιστα προτείνω να κάνει σαν διαχειριστής ένα γενικό delete και όλη τη συζήτηση τη δική μας αφήνοντας μόνο το ποστ του Ανώνυμου αν συμφωνείς γιατί όντως εκτίθενται άτομα και καταστάσεις.

Αυτοί όμως που εκτίθενται έκαναν πολυθεϊστική και αντιχριστιανική προπαγάνδα 15 χρόνια,δημόσια και επώνυμα.Είχαν και έχουν συλλόγους και πουλάνε βιβλία και βγάζουν λεφτά και έχουν και ηγετικές βλέψεις και πολιτικές βλέψεις από αυτή τους τη δράση.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΛΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΡΑΔΑΜΑΝΘΥ ΣΤΟΝ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑ "ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΜΗ ΜΕ ΕΚΘΕΤΕΤΕ".

ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΠΧ
"ΛΕΓΟΜΑΙ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ,ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ ΤΗΣ ΣΤΟΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ".

ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ...ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΛΕΝΕ "ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ".

Ανώνυμος είπε...

"Όταν ο άνθρωπος είναι ενάρετος βοηθείται και γίνεται συνεργάτης των ανωτέρων αυτού Συνειδήσεων, των συνειδήσεων οι οποίες συνέστησαν την Πνευματικήν Ιεραρχίαν, εις την κορυφήν της οποίας ευρίσκεται Υπέρθεος Αρχων, χειριστής των Φυσικών και των Πνευματικών Νόμων"

Αυτή νομίζω φίλε μου, είναι η καλύτερη απάντηση από όλες!! Τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους.....ΕΝ ΚΑΙΡΩ.......Είναι το ποιό δύσκολο πράγμα για το άνθρωπο, να γίνει εξωτερικός παρατηρητής του ευατού του.......Η σκέψη για το πως προσεγγίζεις τα πράγματα έγκειται καθαρά στο πεδίο της διανοήσης, πράγμα το οποίο σημαίνει, πως παρεμβάλλονται ταυτόχρονα στη σκέψη σου , όλοι εκείνοι οι παράγοντες της αμφιθυμίας και αμφιβολίας της συναισθηματικής διττότητας-σκέψης. Είναι η λεγόμενη μέδουσα, στην αρχαία Ελλήνικη μυθολογία, η οποία δεν αφήνει τον Ήρωα Περσέα, να δεί με διαυγή καθαρή ματιά, την ΟΥΣΙΑ-ΑΛΗΘΕΙΑ, παρεμβαίνει συνεχώς με τις πολλαπλές τις κεφαλές-όφις, και δεν αφήνει σε ησυχία τον ΟΦΘΑΛΜΟ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΟΜΟΟΥΣΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ. ΝΑ ΔΕΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΜΑΤΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΩ. Χρειάζεται να καθρεφτιστεί η μέδουσα στην ασπίδα της θεάς ΑΘΗΝΑΣ-ΣΟΦΙΑΣ-ΑΘΑΝΑΤΗΣ, για δει ο υποψήφιος ΠΕΡΣΕΑΣ την κατάσταση του είναι του. ΓΝΩΘΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΕ, ΙΝΑ ΓΝΩΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΠΩΣ ΠΑΝΩ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ......Μπορώ να συμβάλω με τον εξής τρόπο: Προσπάθησε να ακινητοποιήσης την σκέψη σου, κοιτώντας μόνο ένα πράγμα, και όταν κλείνης τα μάτια σου, έχε μόνο αυτή, την εικόνα στο μυαλό σου!! Θα δείς πόσες σκέψεις παρεμβάλονται ενδιάμεσα, υπό της συναισθηματικής φορτίσεως-λειτουργίας, και σκέψης, ωσάν όφεις, και δεν σε αφήνουν να συγκεντρωθείς στον σκοπό σου..Αυτό είναι το Βασίλειο του Ποσειδώνος ΠΟΣΗ-ΔΕΣΜΌΣ, είσαι δεμένος δηλαδή, ως ψυχή, και οι δύο άλογοι ίπποι αυτής, υπό του συναισθηματικού δεσμού, της ψυχής και του ύδατος του σώματος, αλλά και του ύδατος του πλανήτη! Από ότι καταλαβαίνω, δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς υπό τις συνεχείς σκέψεις, και όταν κοιμάσαι φίλε μου πάει αργά, και λίγες ώρες....Συγκεντρώσου, σε ένα από τα τέσσερα στοιχεία, και αυτό που θα διαπεράσει τα δύο άλογα μέρη της ψυχής σου το λένε ΛΟΓΟ, εξ ου και ΔΙΑ-ΛΟΓΟΣ, Είναι ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ-ΖΗΝΟΣ-ΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΑΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ ΦΎΣΕΩΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ. Είναι ο λογισμός του ΔΙΟΣ, ΔΙΑ-ΛΟΓΙΣΜΟΣ........Οταν θα καταφέρεις να ΗΝΙΟΧΗΣΕΙΣ τις άλογες ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΕΙΣ/ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ-ΣΚΕΨΕΙΣ, ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ/ΘΥΜΟΕΙΔΗΣ-ΑΓΑΘΟΠΟΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ, τότε θα καταστείς ΗΝΙΟΧΟΣ, και η οπτική σου για τα πράγματα θα αλλάξει. Θα δείς πως η ΦΥΣΗ λειτουργεί για εσένα σε τρία επίπεδα ταυτόχρονα ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΕΣ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ-ΝΟΗΤΙΚΟ.Ολοι οι άνθρωποι δεν ξεπερνούν καν, το ενστικτώδες και θυμοειδές της ψυχής...για αυτό και οι εφήμεροι καρποί του ΤΥΦΑΩΝΟΣ-ΘΥΜΟΥ, που τους στέλνει στα ΤΑΡΤΑΡΑ. ΚΑΛΗ ΜΩΣΑ=ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ!!!!!!

Πανδιων είπε...

Bougas
Σε αυτό
:"αφήνοντας μόνο το ποστ του Ανώνυμου αν συμφωνείς γιατί όντως εκτίθενται άτομα και καταστάσεις."

και με εστίαση όχι στα άτομα αλλά στις καταστάσεις και στις τάσεις, τις οποίες αναφέρεις. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. :-)

Θα επαναλάβω όμως πως καθώς δεν θεωρώ όλα αυτά "πολυθειστικά" αλλά οτιδήποτε άλλο θες, δεν έχω λόγο για να αναπτύξω κάποιο διάλογο η άποψη στο παρόν debate.

Unknown είπε...

Εντάξει,κάνε ό,τι καταλαβαίνεις...αν θες σβήστα,αν θες άστα.Δικό σου είναι το μπλογκ.

Παντώς αυτές είναι οι κυρίαρχες τάσεις,αυτά είναι τα κυκλώματα,αυτά είναι τα πρόσωπα που προωθούν τον πολυθεϊσμό.
Δεν λέω ότι όλοι είναι μασώνοι ή κατευθυνόμενοι και ότι δεν υπάρχουν άτομα που λειτουργούν τελείως αυτόνομα,αλλά είναι εξαιρέσεις που κι αυτές ακόμα προσπαθεί να τις καπελώσει η μασωνία.

Είναι "περίεργες" καταστάσεις γιατί παίζουν πολλοί μπάλα...μασωνία,ροδόσταυροι,στωικοί,θεοσοφιστές,διεθνείς Ενώσεις Εθνικών Εκκλησίων,άλλες διάφορες τέτοιες οργανώσεις και κλειστές σέκτες...ο καθένας τα παρουσιάζει όπως θέλει.

Πάντως σαν γενικό συμπέρασμα εγώ θα ήθελα μια μέρα να αναγνωριστεί επίσημα η αρχαία θρησκεία,να επαναλειτουργήσουν και να αναστυλωθούν οι αρχαίοι ναοί.
Αυτό όμως πρέπει να γίνει έχοντας πρώτα αποτυπώσει μια θεολογία,κάτι που είναι δύσκολο.Αν το ψάξουμε για Ύμνους ας πούμε...όπως γράφεις σε ανάρτηση σου...πλην των Ορφικών δεν υπάρχουν πολλά πράγματα.Άντε και κάτι Ομηρικοί ύμνοι ξέρω γω.Και δεν είναι μόνο οι ύμνοι...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΙ ΥΜΝΕΙΣ.ΕΤΣΙ ΘΕΜΕΛΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΕΡΓΚΡΑΟΥΝΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΛΚΛΟΡ.

Και επίσης δεν πρἐπει να διαχέει μια θρησκεία θρησκευτικό μίσος εναντίον άλλων θρησκειών...δηλαδή να κάνεις εσύ αυτό για το οποίο κατηγορείς τους άλλους.Είναι γνωστά τα εγκλήματα του Χριστιανισμού,αλλά είναι και πριν τόσους αιώνες.Όλοι οι "ταγοί" του δωδεκαθεϊσμού έχουν εξαπολύσει κατά καιρούς μύδρους και υποσχέσεις αντεκδίκησης εναντίον των Χριστιανών.
Εγώ είμαι υπερ της άποψης να αφήσουμε όλες τις θρησκείες με ανεκτικότητα στον ελεύθερο ανταγωνισμό.
Αυτά.

Unknown είπε...

Moυ επιτρέπεις να πω και κάτι ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ...

Η κατεύθυνση στα πουλιά ισχύει ως προς το αρνητικό για τον παρατηρητή σχεδόν πάντα.
Στα ερπετά ή όταν εμπλέκονται ερπετά είναι και άλλα τα κριτήρια.

Αρχικά η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι όταν ένα μαύρο πουλί έρχεται από τα δεξιά και επιτίθεται σε κάποια άσπρα πουλάκια αυτό είναι πολύ κακός οιωνός ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Το κοράκι και μόνο σαν εμφάνιση σε οιωνό είναι πολύ άσχημο.Συμβολίζει την απώλεια,πχ απώλεια ζωών ή χρημάτων.Κοράκι απ'τα δεξιά σε σκηνικό είναι απ'τους χειρότερους οιωνούς.Αν το δει κάποιος από αριστέρα μπορεί να σημαίνει ότι θα υποστούν απώλεια οι εχθροί του.

θα διαφωνήσω ίσως με τον Περίκαλλο ότι ενδεχομένως να είναι καλός οιωνός για τον Πάπα αλλά ομολογώ ότι σε τέτοια θέματα ο Περίκαλλος γνωρίζει περισσότερα.
Δηλαδή είναι λίγο σαν τα όνειρα η μαντική,άλλωστε ο Αριστοτέλης είχε γράψει και μελέτη "περί της καθ'ύπνον μαντικής",δηλαδή αυτό που στο όνειρο φαίνεται κακό,συνήθως ερμηνεύεται ως καλό.Πχ εδώ το κακό είναι ότι ένα μάυρο πουλί έφαγε το περιστέρι του πάπα.Αλλά με δεδομένη την αντίστροφη ερμηνεία των σημείων ως αρχή της μαντικής και συνεπώς της οιωνοσκοπίας,αλλά και την κατεύθυνση....μπορεί να είναι και καλός για τον πάπα.Δεν ξέρω γι'αυτό,έχω επιφυλάξεις.
Πάντως δεν νομίζω ότι ισχύει αμφισημία ή πολυσημία σε τέτοια θέματα.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΠΛΗΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ,ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΚΟΣ ΟΙΩΝΟΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ.

Κατάλαβες βέβαια ότι με τη δική σου ανάλυση διαφωνώ απόλυτα.

Πανδιων είπε...

"αυτά είναι τα πρόσωπα που προωθούν τον πολυθεϊσμό": Not for me

"Αυτό όμως πρέπει να γίνει έχοντας πρώτα αποτυπώσει μια θεολογία,κάτι που είναι δύσκολο."

Απαντάω με μια ξένη πρόταση την οποία είχα αναγράψει σε άλλο ποστ κ με την οποία συμφωνώ

"Our ancestors believed in their gods, but had no “explanation” for what the gods were, or for their experience of the gods. Therefore, if we adopt the modern standpoint and insist upon explanation, we have removed ourselves even further from the standpoint of our ancestors. Indeed, we have negated it, and guaranteed that our desire to return to the gods will go unrealized. Not only must we give up all attempts to explain the gods, we must also cease trying to explain what the “purpose” or “function” of religion is. Such an approach reflects, again, our modern critical distance from the standpoint of our ancestors. "

Οι απόψεις για το τι είναι οι θεοί είναι απλά απόψεις γιαυτό και διαφωνεί ο Στωικός με τον Θεοσόφο και ο ένας με τον άλλο.

"Και επίσης δεν πρέπει να διαχέει μια θρησκεία θρησκευτικό μίσος εναντίον άλλων θρησκειών"

Υπάρχει διαφορά στο να διαχέει μια θρησκεία μίσος για τις άλλες, δηλαδή θεολογική θεμελίωση φονταμενταλισμού όπως στον μονοθεισμό (και μόνο) και άλλο οι πιστοί μιας οιοσδήποτε θρησκείας να αισθάνονται το οτιδήποτε για τις άλλες. Ειδικά στην περίπτωση μας παρά του ότι συμφωνώ στην καταδίκη του αντιχριστιανικού μένους το οποίο συνήθως είναι αχρείαστο , υπάρχουν ένα σωρό λόγοι οι οποίου δικαιολογούν τέτοιες αντιδράσεις εκ μέρους των ανθρώπων. Το σίγουρο πάντως είναι πως στις πολυθειστικές θρησκείες εγώ δεν έχω βρει μίσος για τις άλλες οπτικές πουθενά.

Καλά προφανώς και διαφωνείς με την ανάλυση μου, η οποία παρεμπιπτόντως δεν κινείται στα όρια της παραδοσιακής ερμηνείας αλλά στου φαντασιακού (και με αρκετή δόση χιούμορ) Παρ' όλα αυτά ο Πάπας την έχει κάτσει (δες καταγγελία σήμερα ΟΗΕ για παιδεραστία στο Βατικανό) και όλα όσα είπα μια χαρά έτσι είναι :-)

Ανώνυμος είπε...

η κατευθυνση αριστερά δεξιά ορίζεται κοιτώντας προς τον βορά.
γλάρος και κοράκι μαζευουν ό,τι γιαλίζει είναι το κοινό τους χαρακτηριστικό. αυτά συμπληρωματικά χωρίς να προχωρήσω σε οιωνοσκοπικές αναλύσεις τις οποίες κρατώ για μένα και μόνο για μένα.
Από κει και πέρα αν αντί περιστέρια πέταγαν από το μπαλκόνι σουβλάκια όλοι θα ήταν πιο ευχαριστημένοι! kleitor

Πανδιων είπε...

Θέλω ανάλυση μην είσαι τέτοιος, γι αυτό ξεκινήσαμε το θέμα εξάλλου.
Ναι με τα σουβλάκια στάνταρ η κατάληξη θα ήταν άλλη :-D